• Több mint 5,5 millió online megjelenésben foglalkoztak az idei Super Bowl-lal
  • Az előzetes számítások szerint minden huszadik rajongó a neten is beszélt a játékról
Ynsight-kutatás a Ténygyár számára
1 percnyi olvasnivaló

Az online és a valódi élet határai hónapról hónapra mosódnak el. Ha valamit ma megbeszélünk, már teljesen mindegy, hogy neten vagy személyesen tesszük – a kettő átjárható. A magyar idő szerint tegnap éjfélkor kezdődő 52. Super Bowl-lal közben és közvetlenül utána 5 787 348 online megjelenésben foglalkozott az emberiség. Ha feltételezzük, hogy nagyjából annyian nézték a játékot, mint tavaly, azaz 111 millió néző ülhetett a képernyők előtt, akkor közülük minden huszadik, az összes rajongó 5,2 százaléka beszélt a neten is a játékról közben, vagy közvetlenül utána. És a java – elemzések, visszajátszások, viták és veszekedések – még csak most jön…

Ez a cikk is érdekelhet

Amerikában bízik,
Trumpban nem
a magyarok többsége

• A magyarok többségének kedvező véleménye van az Egyesült Államokban • Tízből hét magyar …